En som liknar mig å´ så....

Var ju inte precis roligt hos tandläkaren kan jag säga...
Tandläkaren var väl ok, men jag skämdes för mina tänder och när hon uttryckte hur ovanligt slitna mina tänder är kändes det ju verkligen inte bättre :(
Sen att sköterskan också skulle titta på mina tänder...urk!
Fick nästan en känsla av att vara hos gynekologen och barnmorskan dessutom är där inne ....man känner sig så utsatt utan att kunna göra något åt det liksom!
Usch ja, nu tänker jag vänta ett par år igen i allafall!
Vad som händer annars?
Jo, jag kan inte använda min DR Hauschka rengöringskräm som jag har fallit pladask för eftersom min hud verkar gilla den bättre än något annat jag testat.....eftersom det kräver en viss teknik att använda den som inte min stukade arm klarar av utan att göra för ont och bli värre :(
Så nu bråkar min hud och pormaskarna älskar den fuktiga och varma sommaren som just nu pågår...
Ska göra ett nytt försök med Mádara rengöringsmoussen, men ta en mindre mängd av den och hoppas på att det funkar.
I höst kommer det att starta en ADHD-grupp på min psykmottagning som min psykkontakt har skrivit upp mig på listan för, så det lär förhoppningsvis bli så att jag får någon mer hjälp än att testa mediciner (som jag inte har tålt)
Går på Textilkursen och "Silvrets" sommarkurser och får inte mycket gjort alls eftersom min koncentration är skitdålig och intresset är inte heller särskillt stort tyvärr :(
Men jag har i allafall träffat några nya tjejer som är trevliga och verkar ligga på liknande våglängd som mig på kurserna :)
Det går inte att jämföra med förra årets sommarkurs och de människorna dock.
Troligtvis kommer en tjej att gå på en av mina kurser i höst med för hon frågade vilka dagar jag gick och verkade intresserad av att gå samma som mig :(
Den tjejen påminner rätt mycket om mig faktiskt...tycker till och med att hon gör det lite utseéndemässigt, även lite om min syrra....ja, det är väl både på gott och ont i längden! När hon sa vad hon hette tänkte jag till och med att hon skulle passa att heta som jag! ;)
Ja, lite om vad som händer var det....liiiiite!
Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0