3,5 år senare.....

Hej hej på dig om det finns någon som läser?!?
 
Ja herregud vad länge sedan det var jag skrev här! 2018 skrev jag här sist! Kommer jag ens att fortsätta skriva här efter detta inlägg?!? Jag vet ärligt talat inte även fast jag har tänkt det.
Borde kanske skaffa en ny blogg om jag ska fortsätta blogga egentligen?!? Eller inte eftersom det ändå kommer att bli någon slags följetong på det som har varit tidigare.....
 
Hur som helst behöver jag skriva av mig och få ur mig så mycket skit som möjligt eftersom jag inte har någon psykkontakt att prata med över huvud taget sedan ett år tillbaka.....Avslutade nämligen den som jag hade, hon som har skadat mig mer än stöttat mig...hon som jag aldrig ville gå hos i från början. Blev ju övertalad av den underbara kvinnan jag bara fick gå hos kort innan henne. Jag avslutade henne abrupt efter att jag börjat inse att det verkade vara gaslighting som hon utsatte mig för.
 
Efter ett möte på psykiatrin blev jag i stället remitterad till en annan psykiatrimottagning där jag fått träffa en läkare som faktiskt har lyssnat på vad jag behöver för hjälp och själv föreslog att hon skulle skicka en remiss till en traumamottagning som jag blivit remitterad till av den förra psykiatrin (där den läkaren bland annat skrev en helusel sammanfattning av mig och varför jag skulle gå där) men blivit nekad till. Skrev även en självremiss dit som blev nekad på grund av att jag skulle bli vidareutredd först på min mottagning bland annat, något som de inte ens var intresserade att göra. 
 
Nu väntar jag hur som helst på att eventuellt få gå på traumamottagningen, har varit på ett samtal och ska på ett till om ett par veckor.....Sen får jag reda på om jag är välkommen och om den behandlingen de kan erbjuda är något som jag kan tänka mig. Vill framför allt gå där för att de kan erbjuda EMDR-behandling. Skulle vara underbart om jag fick gå i det om det kunde hjälpa mot mina barndomstrauman som förstör livet dygnet runt för mig och till och med påverkar mig värre ju fler år som går.
MEN, jag måste först vänta 6-12 månader på grund av kö!!! Suck! Under den tiden har jag fortsatt ingen psykkontakt.
 
Önskar så att jag kunde skriva att jag mår bättre fysiskt som psykiskt och att livet verkligen har blivit bättre sedan jag skrev här 2018, men nej det har det inte......                                                                Hoppas så på ett gott nytt år som faktiskt blir bättre och leder framåt......
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0