Fastare och friskare bröst utan bh...

Ibland ser jag någon storbystad kvinna komma springande utan någon sportbh eller annat stöd för brösten över huvud taget.
Har alltid undrat varför personen inte använder något stöd?!? Måste ju kännas obekvämt?!?
Dessutom måste väl personen få onödigt hängiga bröst!? Jag blir alltid lika förvånad och undrar i vilket fall som helst hur personen tänker ;)
De flesta är väl rätt övertygade om att en bra bh som håller brösten på plats är en bra investering för att brösten inte ska bli onödigt hängiga!?
 
Nå väl, nyligen träffade jag i alla fall på det här blogginlägget hos Morotsliv, Släng behån för fastare och friskare bröst.
 
Bh kanske ändå är överskattat i många fall?!? Vet ärligt talat inte vad jag ska tro?!?
Men är skeptisk till att skippa bh om man är väldigt storbystad och speciellt vid träning
 
15 år lång studie visar att det är bättre att skippa Bh
 
Själv tar jag alltid av mig behån direkt när jag kommer hem, så mycket skönare utan, skaver och klämmer bara och gör mig mer spänd (oavsett storlek o.s.v..)
Har även slutat att använda bh som har skenor och det finns ju en hel del snygga och bra behåar nu för tiden som är minst lika bra i jämfört med bara några år tillbaka i tiden.
 
Vad tror/tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0