Solsken och sängläge...

 
Fint väder blev det igen efter allt regn och rugg och lagom till det blir jag givetvis himla sjuk i feber och förkylning och måste tillbringa tiden mest i sängen nu! :(
Usch, känns så hemskt att ligga inne när solen skiner, får mer fängelsekänsla och känner mig ännu mer ensam än annars av det.
Är  inte det minsta förvånad över att jag blivit sjuk, kom verkligen helt väntat, klarar inte av att gå runt med skyhög ångest och stress hur länge som helst, var rädd att jag skulle bli sjuk när mögelgubben var här, tog 4 dagar med tapetsering och målning efter att han strykit på antimögelmedlet, hade varit fruktansvärt att vara sjuk i det, inte kunna vara i fred och ligga och andas in all stark lukt hela tiden, lider tillräckligt av färglukten som det är nu en vecka efter han har varit här och öppet fönstrena hela tiden.
 
Får försöka göra det bästa av eländet som vanligt, vilket just nu blir sängläge och senare kanske lite tittande på tv-serien Casual som jag nyligen har börjat kolla på, verkar vara en skapligt bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0