Utseende/åldersnojja...

Idag var det en dam som trodde att jag var mellan 45-50 år!! 
Fy usch och fy, jag fyller 37 i slutet av Maj, det är tillräckligt mycket när livet bara jäklas med en hela tiden så att man inte kommer någonstans:(
 
Klart jag försöker att intala mig att det har med henne att göra, det är hennes tolkning inte vad de flesta skulle tro om mig och min ålder och liknande och att vad hon tror inte spelar någon roll.
 
Men det är svårt för mig att tro på...
Jag tänker ju naturligt mer saker som:
 
Herregud! Ser jag så gammal och sliten ut, fy f-n! Får panik och undrar vad jag ska ta mig till som gör att jag inte ser så gammal ut och fortsätter åldras så snabbt?!? Har all stress och lidande gjort mig sådan här?!?
 
Själv var hon 77år, det var hon som frågade mig hur gammal jag trodde att hon var, jag gissade 70, hon såg väldigt ung och fräsch ut för sin ålder för övrigt (men hon nämnde att hon hade barn som var nästan 50, så det gjorde min gissning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0