Rea på Weledas duschcremer t.o.m. 20 Maj

Personligen tycker jag att weledas duschkrämer är de härligaste och mest återfuktande i kroppsrengöring man kan komma (om man bortser ifrån den i Babyserien med ringblomma (Calendula) den gillar jag inte alls, speciellt inte doften)
Men, tyvärr kan jag inte längre använda mig av dem eftersom de liksom i princip alla duschprodukter har börjat klia de senaste åren :(
Anar att det är de eteriska oljorna och använder nu mera uteslutande Sonetts oparfymerade handtvål i duschen också, inte ultimat eftersom jag tycker att den är lite uttorkande, men men hittar väl något bättre med tiden förhoppningsvis.
 
Iallafall så har Apotea 20% rabatt på duschkrämerna från Weleda just nu och eftersom de ligger bland de bästa i pris annars också blir kostnaden bara 63 kr för duschkrämerna nu :) (förutom citrusvarianten som bara går på 59kr)
De har fraktfritt som alltid dessutom :)
Jag skulle ha testat den nya från den nya serien Evening primrose om jag hade tålt dem, annars är min favorit av duschcremerna Sea Buckthorn, tycker att den doftar härligast och vårdar bäst.
Här har jag skrivit lite om dem tidigare

Trackback
RSS 2.0