Weleda duschälsklingar!


Varför har jag inte prövat weledas duschcremer tidigare?!?
Åh vad härliga de är!!
Doften! Krämigheten! Den lena huden efter duschen! Mmmm! :)
Dessutom piggar de upp i badrummet med sina starka färger och den fina texten i guld :)
Jag har testat små provtuber av Pomegranate (granatäpple)creamy body wash och Sea buckthorn (havtorn) creamy body wash och blivit förälskad :)
Den jag gillade bäst var helt lart den med Havtorn eftersom den luktade godast...den luktar väldigt likt apelsingodis kom jag på....citrus fast söt citrus på ett väldigt fräscht sätt.
Den med granatäpple luktar i mitt tycke mer rätt och slätt citrusaktigt fast på ett mera tråkigt sätt som inte får mina doftsinnen att känna någon särskild lycka.
Eftersom jag vanligtvis duschar på kvällen så har  precis köpt en doftsättning som inte känns lika upppiggande.. nämligen Wildrose creamy body wash, men hade jag inte varit så trött på doften av lavendel så hade jag valt den doften eftersom ju lavendel är känt för att vara rogivande och väldigt passande vid läggdags.
Så, nu ska Vildrosen testas med :)
har du testat dessa eller någon annan duschtvål från Weleda eller bara någon annan härlig duschvariant som är värd att testa?!?
Tell me! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0