På tiden....

Så, ÄNTLIGEN är bollen i rullning, vilket borde ha skett för minst 5 år sedan....
Har haft möte med psykiatriläkaren i dag och han har fått läsa en bunt på 3-4 sidor (ja, jag lider av många problem och i de här papprena har jag inte ens tagit med något som har med det psykiska att göra) med alla svåra problem jag har med hela kroppen inklusive min utmattade skalle för att få en bild av hur han ska remittera mig vidare så att jag en gång för alla slka få en ordentlig fysisk utredning med tanke på det helvete som har begränsat och förstört mitt liv så oerhört sen jag blev extremt utmattad för ca 12 år sedan.
 
ÄNTLIGEN är det mötet överstökat, fy vad jag är slutkörd nu, har mått bedrövligt senaste veckan inför det här mötet.
Om jag visste hur man kopplade av skulle jag göra det nu, för jag behöver all sömn och avslappning i världen nu.
 
Det som kommer att ske nu är i allafall att han ska fundera lite på vart han ska remittera mig.
Men troligtvis något för att reda ut all smärta jag lider av och sedan vidare till en smärtmottagning.
 
Kanske till en endokrinolog?!? 
 
Kolla igenom min ADHD-utredning och fråga de som gjorde dem om det finns några frågetecken, Om det finns något mer som behöver testas/göras om för att säkerställa att jag har AD(H)D eftersom jag inte känner mig helt säker på det.
 
Sedan har jag begärt att få ta ett antal prover, bland annat D-vitamin,nya järnprover för att se så att mina låga nivåer inte har fortsatt sjunka, utökade prover ang sköldkörteln, remiss för gastroskopi m.m.
 
Hoppas även på att kunna få testa B-12 sprutor eftersom det finns de med utmattning, sömnbesvär, ångest m.m. som blir väldigt hjälpta av det trots att B12- värdena ser bra ut på prover.
Detta kunde han tyvärr inte ordinera mig nu eftersom han aldrig hade skrivit ut det tidigare och behövde läsa på om det först.
 
Så, jag antar att mötet gick ok....
 
Vi ska ses om en månad igen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0