Marie heter min dubbelgångare....

Stod och väntade på bussen när en kvinna kom fram till mig och undrade om det inte var Marie.
Enligt henne var vi varandras dubbelgångare jag och den där Marie.
Snacka om att jag skulle vilja träffa den där Marie, tänk om vi verkligen är SÅ lika, vad coolt det vore att ses då :)
Eller så lever jag ett pararellt liv och kallar mig Marie, skulle i så fall förklara varför jag är så slutkörd och mår så uselt jämt.
Kanske är Mariedelen av mig som är uppe på nätterna och lever sitt liv och även gör så att det blir så jäkla snabbt stopp i avloppet av en massa hår trots att jag använder sådan där grej som ska samla upp håret i duschen ;)
Jag har faktiskt sett en kvinna vid ett par tillfällen i närheten av där jag bor som är sjukt likt min morsa, så lik att jag behövt kolla noga flera gånger för att se att det inte är hon typ....
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0