Att höra om andras liv...

"Jag och Nina var och åt lunch hos Angelica igår, det var så gott och vi hade jättekul :) blev kvar där i 4,5 timmar.
Vad har du gjort i dag?" 
 
Sms från min barndomskompis här om dagen som jag fortfarande inte har svarat på.....
Sjönk ner djupt efter att ha läst det....
 
Varför?
1. Jag minns inte ens när jag hade kul med någon senast, men jag antar att det var typ för några år sedan när jag hamnade med några personer på en sommarkurs, för ovanlighetens skull klickade det mellan oss...
 
2. Min gränstid för att umgås med någon ligger på ca 2 timmar sen blir det way to much för både kroppen och huvudet :(
Dessutom har jag ju bara Assar att umgås med, ingen jag trivs särskillt med och vi ses dessutom i snitt varannan månad eller en gång i månaden ibland (förutom syrran som jag träffar ungefär lika sällan som Assar)
 
3. Vad jag hade gjort den dagen?!?
Som för det mesta bara fått dagen att gå (diskat lite, någon liten promenad,vilat. ätit dator, tv...) slösat bort den på att må dåligt och känt att dagen var meningslös, ensam :(
 
Gör så ont att bara höra om att andra kan ha kul, må bra med andra människor o.s.v....
Hallå! jag då!?
Bara hatar att det fortsätter att vara så här hela tiden, ingen att trivas med, ingen att ha kul med, en ork lika dålig som en gammal tant typ.
meningslöshet,med mera med mera med mera med mera med mera med mera med mera med mera....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0