By the way....

Jag ber om ursäkt för att det dröjer med svar på kommentarer från er i bland (ganska ofta emellanåt tyvärr) och att det kanske verkar som att jag inte tänker svara när det har gått ett tag.
Men, jag svarar ofta på kommentarerna, kan dröja någon vecka ibland (kanske mer ibland till och med..)
Så, hoppas att ni kollar in kommentarsfältet även om jag inte har svarat inom de närmsta dagarna.
Sen händer det ju så klart att jag glömmer att svara på någon kommentar, vilket jag ber pom ursäkt för.
Jag har som policy att svara på kommentarer, blir ju glad och tacksam för att få kommentarer och vill ju så klart svara, varför ha en blogg om man inte svarar liksom?!?
Finns ju tyvärr de som bloggar och sällan svarar på kommentarer alls, sådant gör i allafall mig irriterad och sur och leder till att jag inte har någon lust att kommentera hos dem alls.
 
Har i allafall svarat på lite kommentarer under de tre fyra senaste blogginläggen NU!
 
TACK för era kommentarer! :)
*Kram på er!* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0