Ingen medicinhöjning...

Höjde förresten aldrig Cipralexen (antidepressiv medicin) som jag skrev att jag skulle....(för någon månad sen typ)
Tog en liten smula tablett en dag (ca 1,25 mg) och fick redan biverkningar av det lilla, troligtvis biverkningar som skulle ha blivit bättre, delvis försvunnit efter ett tag men...
Nä, fick en yrselattack när jag satt på bibblan, åter igen mycket ondare och besvärligare ögon och bestämde mig för att inte fortsätta....
Tack och lov är det inte så där långvarigt krisigt och fruktansvärt både fysiskt och psykiskt som det har varit så lääänge nu i allafall.
Hade ju trott att det vore Cipralexens förtjänst om jag hade höjt den, tur jag inte gjorde det!
Så är det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0