Kämpa på, hej och hå...

Proverna på vårdcentralen och det gick väl bra även fast jag hade världens hjärtklappning och yrsel vilket ju inte blev bättre av att jag skulle dit på fastande mage...
Var rädd att sköterskan inte skulle få tag i något blod med tanke på hur spänd jag var (har ju varit trubbel flera gånger med det tidigare) men tack och lov gick det på första försöket! :)
Well, har inte hört något om proverna än, får väl reda på saker och ting i morgon kanske?!?
Där emot kände jag ironiskt nog av f**king urinvägsinfektionsymptom som började igår morse när jag dessutom skulle ta ett sådant urinprov.
Blir så fruktansvärt less, är ju fortfarande sliten som tusan efter antibiotikan för bara lite mer än en månad sen!
Har iallafall handlat ett Homeopatmedel idag som jag hoppas grymt mycket på.
För den som är intresserad heter det:Renes/cantharis organocomp.
Testade ett annat sist fast i alkoholösning Dr Reckeweg R18 (tror jag skrev rätt nu?!) och tyckte att det verkade hjälpa?!? Men, var tvungen att sluta med det för tidigt eftersom jag fick fasligt ont under båda revbensbågarna hela dagarna, brukar inte tåla sådant som är i vätskeform/alkoholform, men oftast ger det sig till känna med kraftig smärta i bröstet som troligtvis beror på halsbränna.
Urk och usch ja, det är bara att kämpa på.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0