Inte meningen...

Hellu!
Sorry, blivit ett oplanerat uppehåll på grund av virus på min dator, så har inte suttit vid någon dator på någon vecka nu.
Nu är jag på bibblan och lånar dator för problemet är inte löst och kommer inte att gå och lösa förrän till helgen när jag troligtvis får hjälp med det.
Så tyvärr kan jag inte svara på kommentarer än heller, blir för stressigt att göra det på bibblan med klockan ticknande....
Mår inte alls bra nu, borde antagligen ha stannat hemma till och med, trodde urinvägsinfektionen var borta efter en månads kämpande och skitrmående p.g.a. den....
Men så dök den upp med buller och bång i går och annat skit som gjorde att jag bara kände skräck halva dagen...
Nu tickar klockan slut....hoppas ni mår bättre där ute...
 
*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0