Ett uppehåll till...

Hu vilket väder idag, var nästan 30 grader och hur klibbigt som helst nyss, sen åskade det och kom en regnskur och nu skiner solen igen och temperaturen har sjunkit lite skönt nog.
Hade gärna velat blogga mer nu fram över, men tyvärr blir det ett uppehåll på grund av att jag inte kommer att ha tillgång till min egen dator på någon vecka..
Är ju alldeles för nojjig för att blogga från t.e.x. brorsans dator, vill inte att han ska hitta min blogg och läsa sen...ingen annan jag känner IRL heller för den delen.
Är bara en person som känner till mig i från bloggandet som har mött mig IRL, var rätt nervöst och lite obehagligt med tanke på det, men ok (och inte särskillt många minuter) eftersom det inte var någon som jag har så mycket kontakt med och egentligen inte ens vet om hon läser min blogg?!?
Gör du det kan du ju kommentera och heja i kommentarsfältet om du vill! :)
 
Så, ta hand om er, jag försöker!
 
*Sommarkramar*/ Estelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0