Alltid dessa motgångar...

I slutet av Antibiotika-kuren slog sötsuget till rejält och har sedan dess varit omöjligt att tygla, en vanlig biverkan av antibiotika, särskillt för den som har problem med sockerberoende :(
Magen mår urk, känner mig som om jag är gravid i 4:e månaden eller något, ja magen är verkligen uppblåst a´la vad kvällstidningarnas löpsedlar ständigt skriver rubriker om, den så kallade "ballongmagen".
I övrigt mår jag skit också, har extremt lite ork, benen känns som bly efter små promenader och jag har en massa yrsel och är skitspänd och ond i hela kroppen.
En massa ångest, stress, sorg över hela mitt liv och en massa nedstämdhet på det dessutom....
Dålig, oren hy har jag också fått efter antibiotikan....en kombo av att magens goda bakterier har slagits ut (äter givetvis probiotika/mjölksyrabakterier) och sockret jag stoppar i mig säkerligen...
 
Man ska leva idag, livet börjar inte i morgon, men det är inte så jäkla enkelt! :(
Ännu en sommar som har gått åt till att må himla dåligt.....
 
*SUCK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0