Socker the fucking shit!

Det går inte alls bra med att sluta med sockret och det gör mig så less...
Så här ser det nämligen ut:
Jag klarar 2-6 dagar utan socker..
Sedan blir det ett jäkla frosseri, på gränsen till hetsätning i flera dagar då jag är som besatt och känner att det är omöjligt att bryta beteéndet och känner mig hur misslyckad och äcklig som helst.
Jag får troligtvis i mig mer socker på dessa dagar än om jag hade spridit ut det på en hel vecka utan några dagar sockerfri.
Så frågan är om det är någon vits med det här?!?
Äta socker var eviga dag eller inte lika ofta men mer på en gång?!?
Vill ju verkligen inget av det, vill bara vara utan det!
Eller om jag hade kunnat hantera det, äta något sockerikt som lördagsgodis i rimlig mängd.
Hatar det här, måste komma på något bra sätt att få det att fungera!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0