Sjukt funtad....

Förstår inte hur jag är funtad egentligen?!?
Hur sjutton kan man tänka på mat när man ligger sjuk i kräksjuka?
För några dagar sedan när jag var som sjukast och låg och feberyrade var det som någon jäkla tvångstanke av mat i skallen...
Som ni säkert förstår gjorde det mig bara ännu mer illamående...
Det bara gick inte att få bort....förrän det försvann av sig själv när jag inte spydde längre...
Huuu!
Nu kan jag tack och lov dricka och äta som vanligt igen och febern är nog helt borta med, MEN jag känner mig så vedervärdigt yr och så har jag ont i huvudet konstant och är matt!
Usch!
Önskar att jag kunde gå utomhus lite i morgon efter att ha varit inne i hela 6 dagar då!
Men det känns inte speciellt lovande som det är nu :(
Sykursen börjar på tisdag....orkar jag troligtvis inte heller....
Onsdag terapi för första gången det här året, hoppas jag orkar det i allafall! (började egentligen den här veckan, men blev ju sjuk..)
 
Hur mår du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0