Nytt år nya tag...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla!
För egen del hoppas jag att det äntligen blir "mitt" år, året då det börjar gå åt det positiva hållet, det har verkligen varit dags i många år för det......
 
Som jag har nämnt tidigare är jag egentligen inte mycket för nyårslöften och det är väldigt sällan jag avger några sådana löften...
MEN, eftersom jag vill, behöver och måste ta mig ur mitt sockerberoendeträsk så har jag veckan innan det nya året kom bestämt mig för att just 1:a Januari är ett väldigt bra datum att börja om på nytt allvar med sockerstopp.
Är ju väldigt lätt att hålla räkningen på hur det går och hur länge jag har klarat mig då.
2 dagar har gått och det har gått, mår riktigt uselt, men hur mycket det beror på sockerstoppet är egentligen oklart...
Någon mer som har avgett något nyårslöfte kanske? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0