Bättre...God Jul!

Sen i fredags har det hållt sig stabilt betydligt bättre med urinvägsinfektionen! Tack och lov! HURRA!
Har bara småsveda sedan dess och fortfarande förstörd och ond mage/tarm, men det är inget mot hur hemskt det har varit så...
Idag ska jag till Vårdcentralen och träffa en läkare jag aldrig har träffat förut (usch, ångest) främst för att fixa läkarintyg till SJ för att kunna få tillbaka pengarna för resan över jul till uppväxtstaden och föräldrarna i torsdags.
Visste ni ens att man kan få tillbaka pengarna för tågresor med läkarintyg?!? Inte jag, inte innan min far ringde och pratade med SJ.
Jag förväntar mig dock ingen hjälp med urinvägsinfektionen av läkaren, det enda de kan göra är ju ändå bara antibiotika liksom :( Eller är det någon som har fått något annat, blivit rekommenderat något bra av någon läkare???
Jag har inte varit utanför dörren sen den 13:onde December, så bara det känns som en stor grej nu när jag ska till läkaren, är rädd att jag ska bli kall och bli sämre igen :(
Ska självklart ta på mig mer än jag brukar på underkroppen (har alltid på mig mer än andra på benen annars också eftersom jag är extremt frusen om rumpa och lår)
Well, passar på att önska er alla en riktigt fin jul och ledighet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0