Vetegräsjuice...

 
Så, nu har jag börjat mixa och dricka vetegräset :)
Det gick över förväntan att få ur saften ur gräset med mixern faktiskt, pressade bara gräset med en sked i en tesil efter mixningen, klart!
Självklart kan jag inte mixa bara gräset utan måste mixa det med vatten (till skillnad mot en riktig juicemaskin) men ändå! :)
Jag börjar dock med lite och inte varje dag, har nämligen ingen lust att eventuellt råka ut för jobbiga utrensningssymptom..
Jag drack korngräspulver ett tag, men slutade eftersom jag fick klåda på kroppen och om jag inte minns helt fel även en del utslag/klåda i ansiktet...
Så, ta det försiktigt om ni ger er på sådant här och inte vill riskera alldeles för jobbiga utrensningssymptom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0