Rygghjälp och kroppsnojja...

Varit hos kiropraktorn i dag och "strippat", ja, jag var tvungen att ta av mig byxorna förutom tröjan alltså...
Men för mig kändes det verkligen naket och inget som jag hade väntat mig behöva göra, vilket gjorde att det kändes ännu värre.
Har alltid tyckt illa om mina ben/lår, har alltid tyckt att de varit för feta/kraftiga och inte hängt ihop riktigt med min övriga kropp.
Den enda gången jag har känt att låren har känts ok och smalare har varit när jag har varit för mager på överkroppen, då kände jag mig som en 12-åring i kroppen typ, och var ca 23 år....
 
Ge mig dessa ben!

Var hur som helst där för min onda rygg/rumpa/ben som aldrig gått över sedan jag drabbades av den där helvetes Ichiasen/ryggskottet (diskbrock?!?) eller vad det nu var jag höll på att svimma av smärta av när det var som värst första veckan (nästan fyra månader sedan nu)
Han tryckte och bände i ryggen så att det knakade loss rejält, har ju blivit stel efter skadan, så det behövdes.
Som han sa "Det var verkligen på tiden att du kom efter så lång tid" , jo, men jag hade ju så klart hoppats på att det skulle gå över helt...
Går ju runt och blir skräckslagen när det gör ondare i rygg/rumpa och tror att jag ska råka ut för samma hemska smärta igen...
Ska iallafall dit på fredag igen, sen får vi se hur det repar sig, vad han kan göra och vad jag kan göra själv för att förbättra ryggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0