Lite bättre...

Det är knappt att jag vågar skriva om det, men jag gör det ju tydligen än då! ;) (måtte det inte gå åt h-vete nu!)
Jag mår bättre idag än på länge, men jag tror inte att det har särskillt mycket med Valdoxanen att göra.
Snarare att jag i dag är på min femte dag utan socker/godis....
Det är ju inte särskillt lång tid kan tyckas, men jag har knappt klarat mig en dag utan socker/godis sen i januari så. Har känts omöjligt att klara av.
Nu hoppas jag sååå att det här ska hålla, och det minst lika länge som i somras när jag i princip var helt sockerfri i hela 2 månader i sträck! :)
Svårt som tusan eftersom det inte bara handlar om sug/beroende utan väldigt mycket ett sätt att döva känslor och jobbigheter på.
Tror förresten att min syrra också är sockerberoende/sockerkänslig, har sagt åt henne att hon ska läsa "Sockerbomben i din hjärna" av Bitten Jonsson så att hon fattar vad det handlar om mer...
 
Chokladbollar brukar fresta mig väldigt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0