Influensa?!?

Less på att vara sjuk nu!
Måste vara någon jäkla influensa av något slag som jag har åkt på eftersom jag fortfarande är dålig och snorar utan dess like efter att ha varit sjuk i 6-7 dagar!
Så typiskt att jag inte fattade vad som var på "G" i onsdags när jag hade ovanligt mycket värk i kroppen och huvudet (som visserligen blev mycket bättre under dagen) och sedan på eftermiddagen fick världens sveda i halsen som jag trodde var halsbränna!
Det är nästan så man kan skratta åt det här med svedan i halsen, för alltid annars när jag får sveda i halsen får jag för mig att det är en förkylning med halsont på "G", men inte den här gången när det faktiskt var så!
Hade ju verkligen inte gått en ganska lång promenad över en kall och blåsig bro i onsdags om jag hade vetat.
Blev för övrigt helt yr och fick nästan panikångest av den promenaden...
Är till och med täppt i öronen av den här sjukan, har varit täppt i öronen i ca 5 dagar!
Tur iallafall att jag normalt sett har en väldigt bra hörsel i ett sådant läge.
Fast det värsta är inte alla olika förkylningssymptom, det värsta är hur jäkla trött, yr i skallen och rastlös/uttråkad jag är att vara sjuk.
Att försöka vila när man inte har någon ro i kroppen är banne mig inte lätt!
Vill ju bara gå ut dessutom, är ju en sådan person som aldrig någonsin kan vara inomhus en hel dag om jag inte är illa tvungen (vilket i princip bara brukar vara när jag är sjuk)
Gaah!
Frisk, frisk,frisk kom hit nu tack!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0