Medicinfri tack!

Slutade med Voxra helt och hållet i måndags efter att ha gett medicinen ett par månaders chans.
Än så länge har inga konstigheter/jobbigheter känts av, hoppas det fortsätter så nu med.
Har även bestämt mig för att trappa ner Cipralexen om någon månad .
Tanken är att sluta med den helt sen.
Jag förväntar mig inte att det kommer att bli lätt, men eftersom jag har ätit den i ca 8 år så känns det som att det kan vara dags att se hur jag fungerar utan den.
Jag är rädd att jag ska bli ett vrak, men samtidigt måste det ju inte bli så heller, någonting borde ju ha förändrats till det bättre på 8 år tycker jag...
Med tanke på att jag reagerat med att bli väldigt dålig fysiskt tidigare när jag bara har trappat ner lite på Cipralexen så ska det få ta tid och bli en pytteliten sänkning i taget.
Det kanske kommer att ta ett år, vad vet jag?!?
Skulle kännas så erhört skönt och bra om jag kunde klara mig utan några mediciner.
To be continued.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0