Hur länge ska det forsätta?!?



Lite bättre ena dagen, sämre nästa dag och så håller de på
så där fram och tillbaka heela jäkla tiden!
Har nu varit sjuk i si så där 10 dagar (om man bortser i från de si så där 4 dagarna innan när jag började känna mig sjuk och svettig fast inte var riktigt säker...)
Var tvungen att handla några smågrejer själv i dag eftersom jag glömde säga till brorsan om det igår...
Så jag gick ut och gick ca 400 meter till Ica i någon slags Zoombieslowmotion och blev svettig, yr, svårt att andas och tryck över bröstet lik förbannat!
*Suck*
Fick tack och lov åka gratis buss de två hållplatserna hem sen efter att ha förklarat att jag var sjuk (på egen risk)eftersom mitt SL-kort visade sig ha gått ut i går.
Som det känns nu, känns det som om jag kommer att vara sjuk i resten av mitt liv!
Sååååå less är bara förnamnet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0