Mera sjuk...


Vad som till en början var/verkade va (?!?) en lättare förkylning
med lite feber och med inte mer värk i kroppen än vanligt har blivit något värre...
Halsonten har varit långlivad och gick bort en dag för att sedan komma tillbaka precis när jag trodde att jag höll på att bli bättre :(
Har tagit mig några smånypor luft i dagarna
och gått väldigt sakta....gick lite längre i går vilket ledde till kraftig ångest med andnöd och tryck över bröstet som sedan hängde kvar hela kvällen och natten...
Svårt att somna med all hjärtklappning...
När jag väl hade somnat drömde jag ändå bara mardrömmar och svettades som en gris :(

Så i morse när jag gick upp var det gungande yrsel och ostadighetskänsla som mötte mig från första stund.
Inte långt där efter märkte jag att febern var tillbaka (om den nu någonsin han försvinna helt?!?) och det mer än i från början med huvudvärk och typiskt värre ont i axlar och nacke där till.
Så less som jag redan är på att vara hemma sedan en vecka tillbaka och nu detta!
Orkar knappt sitta upp nu.
Vill inte vara här inne i min lägenhet en sekund till, vill uuuut!
Så ensam dessutom ju! :(
Om jag så bara orkar att vara ute i 10 minuter i det fina vårvädret i eftermiddag så ska jag ut!
Hoppas att jag ser den härliga röda raskatten då! Det är min nya favoritkatt!
Tror det är en Rex, i allafall så är den len som sammet och liksom vågig/lockig i pälsen och jättekelig.
För några dagar sedan när jag mötte den hade den lagt sig i en barnvagn och solade sig den smartisen :)
En gammal tant som "hängde ut" igenom fönstret berättade att den hette Smigel eller Smeagol...
Ska ta med kameran ut sen och hoppas på samma syn :)
Ska försöka få till någon slags vila nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0