Ordning och mysigt hemma...

Är sjuk och är hemma och har tråååkigt!
Är
ju inte sängliggande så jag tycker ju att jag borde kunna få lite vettigt gjort...
Hmm...vankar mest av och an utan att få något särskillt gjort än då.
Har så mycket att rensa/slänga/skänka och sortera men kommer knappt någon vart eftersom jag inte kan bestämma mig för vad och hur jag ska göra med grejerna.
Drömmer på sätt och vis om att leva mer minimalistiskt...(om det nu är rätt uttryckt?!?)
Måste vara skönt att inte ha så mycket grejer att hålla ordning på, lättare att städa, mindre stressande omgivning o.s.v.
Samtidigt kan jag tycka att det är svårt att få det någorlunda mysigt och hemtrevligt med mindre grejer.
Vill ju inte att det ska bli opersonligt heller...
Hmm...svårt!
Hur gör man?!?
Hittade precis den här sidan med tips om att få ordning hemma:.http://www.perfect-chaos.com/
Ska kollas in nu!
Era egna tips mottages hur som helst mycket gärna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0