Obehaglig hy

Min hy har varit röd, febervarm och lite svidande i någon vecka nu utan att jag har någon aning om varför ens!?!
Har absolut inte befunnit mig i solen mer än vanligt (Väldigt lite med ansiktet med andra ord)
Har heller inte ändrat mina hudvårdrutiner eller bytt någon produkt på sistone..
Kan inte komma på något konstigt eller annorlunda som jag skulle ha ätit...
Inget särskilt mer jobbigt än vanligt har hänt (började innan den sorgliga fågelhistorian)
Har gått ner till halv tablett av Mirtazapinen men det började innan det så...
Hmm, ibland är det svårt att förstå sig på huden..
Hoppas bara att det här blir bättre snart för det känns väldigt obehagligt :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0