Starten på det nya året


Det nya året har jag börjat med att åter igen bli uppslukad av serien Weeds
(var några år sen jag såg det nu) och har sett i kapp hela 33 avsnitt de senaste dagarna :)
Har även klippt mig kort, väldigt kort på sidorna...si så där 20cm är borta och det är skööööönt!
Septemberfrisyr (artisten Petra Marklund ni vet!?) typ....fast mitt hår är ännu kortare på sidorna..
Om jag är nöjd?! Mja, vet inte...men det växer ju uuuut och dessutom fick jag en välbehövlig energikick av att äntligen klippa mig rejält efter att ha tänkt på det så länge! :)
För första gången fick jag dessutom en frisör (snubbe i 45-års åldern) som inte frågade ett skit om vad jag jobbar med eller några andra jobbiga frågor heller för den delen :)
Guuuuud så skönt att slippa!
Tror inte att jag har varit så avslappnad i frisörstolen ang det sociala någonsin vad jag kan minnas tidigare!?! :)
Sen att det är hemskare än att stå i en provhytt och glo i spegeln är en annan femma, så ful som jag känner mig av att tvingas sitta framför en spegel hos frisören i en timma är det sällan jag känner mig :(
Har varit fruktansvärt trött, delvis matt efter att julen äntligen var avklarad.
Är det fortfarande, men det tycks gå framåt delvis energimässigt i allafall.

Glömde förresten att nämna en grej ang julen, det blev ingen brors flickvän...TACK OCH LOV!
I slutändan blev det oklart om hon skulle komma av praktiska anledningar, sen blev hon sjuk så då var det avgjort.
Har inte träffat henne än, fast det känns ju inte råstressat att jag måste träffa henne på stört nu heller så! :)

Har ni börjat året med något särskilt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0