Lite av varje...

Det var ingen urinvägsinfektion ändå fick jag reda på sen (?!?) så, anledningen till varför jag drabbades av plötslig hög feber och illamående har jag fortfarande ingen aning om...börjar väl piggna till nu efter att ha varit väldigt trött och matt hela veckan. Aldrig mer något sådant här igen tack!
 
Terapin
Eftersom min terapeut anser (jag håller med..) att mitt största problem är relationer (och bristen på relationer) så är det de vi ska lägga störst fokus på från och med nu, det kommer inte att bli lätt....
 
Silverkursen 
Ny termin, bytt till annan dag och fått en annan lärare och en del deltagare jag inte tidigare har träffat.
Läraren är samma lärare jag hade på en sommarkurs för ett par år sedan, min favoritlärare!
De deltagare jag inte har träffat tidigare verkade trevliga och de jag träffat tidigare är det lite blandat med.
Är lite rädd att få en tjej "efter mig" igen som tidigare....hon var nämligen väääldigt på mig!
Känner mig dock väldigt oispirerad av att göra något i silver (el annat material) som det är nu.. :(
 
Textilkursen
Tror att det är i stort sett samma deltagare som tidigare (alla har inte dykt upp än) och det är väl i stort sett ok.
Har lättare för textil eftersom det ju alltid finns något man har hemma (som aldrig blir av annars) som man behöver fixa/laga/ändra på.
Även om det är roligast att sy nya plagg och så...
 
Sockerstoppet/sockerberoendet
I dagarna som gått var det hela två månader sedan jag slutade med socker...
Några små återfall har jag haft, men inte så stora förrän nu de senaste tre dagarna....
Usch ja, nu känns det som om jag har tappat allt, inte kan sluta käka all choklad, kakor o.sv... :(
 
Ja, lite av varje som sagt.....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0