Krypen vägrar försvinna...

Tro det eller ej, men här sitter jag med hela huvudet inkletat i en salva mot huvudlöss som ska sitta i 24 timmar!
Ja, det är helt sanslöst, att raka av håret med rakhyvel hjälpte inte ens för att få bort de j-la krypen!!!
Just nu känns det verkligen som om jag är dömd till galenskap av att ha löss krypande i skallen i resten av mitt liv.
Har väldigt liten tilltro till det här medlet jag har i nu (Tenutex), efter att ha haft i det i ca 17 timmar nu känner jag fortfarande att de rör sig i hårbotten :(
Läkare nästa annars.....
Om de nu ens kan hjälpa en?!?
Tänk om det finns något som man kan äta eller så som gör att de dör/överger en, googlat men inte fått någon napp på det :(
Läste för ett tag sen om en tjej på nätet som har haft löss i ett år och behandlat det en massa utan att bli av med det!
Stackare säger jag bara!
Så psykiskt påfrestande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0