Klippa kortare...

I dag ska jag klippa mig och det blir en ny frisyr, från kort till kortare...
Snart är det väl bara riktigt helsnaggat och rakat kvar som jag inte har testat ;)
Ska i allafall bli så himla skönt med mindre hår, känns mycket fräschare än längre hår och det där med att det torkar fortare är skönast i världen typ :)
Med tanke på att jag tål solen så himla dåligt och måste gå i min stora solhatt väldigt mycket så blir det dess tu mindre svettigt under hatten ju mindre hår jag har dessutom :)
Att det är snyggare med längre hår som faller ut under hatten är ju tyvärr det stora minuset :(
Ska bli intressant att se om jag får samma typ av reaktioner i från omgivningen som jag har fått tidigare ju kortare hår jag har haft...
Det vill säga, fler tjejer kollar in mig! Ja, det är tydligt, ingen inbillning!
Lite konstigt tycker jag dock!?! Bara för att en tjej har kort hår är det väl ändå ingen vink om att man skulle vara lesbisk eller en typisk grej som lesbiska tjejer skulle bli mer dragna till eller?!?
Nå väl, jag bryr mig inte! Spelar mig ingen roll om det är en tjej eller kille som visar intresse för mig, smickrande oavsett (så länge det inte är någon äcklig eller väldigt knepig typ)
Känner där emot en kvinna som blir väldigt obehaglig till mods om någon tjej kollar in henne...
Bilden nedan visar hur som helst vad det är för typ av klippning som ska bli av i dag om syrran lyckas få till det någorlunda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0