Kommentarer.....


Jag ber så mycket om ursäkt för att jag ibland dröjer alldeles för länge med att svara på era kommentarer, ibland vet i sjutton om ni ens vet att jag faktiskt har svarat eftersom det dröjt så?!?
Sen har det ju förstås hänt att jag inte svarat alls :(
Sorry sorry sorry!
Jag vill vill vill ju, men så blir det så svårt, inre motstånd, orden växer fast i skallen och kommer inte ut via tangentbordet och när ni skriver långa kommentarer blir jag visserligen jätteglad men samtidigt låser det sig ännu mer i skallen oftast eftersom jag vill svara och göra det så bra som möjligt o.s.v.
Ellen ville och tänkte verligen svara dig efter att du skrev om ditt jobbiga frisörbesök/frisyrhistoria och det, blidde ju tyvärr inte så :( men vill i allafall att du ska veta att jag har tänkt på dig ang det och hoppas att du slutligen vant dig och förhoppningsvis trots allt börjat trivas i din nya frisyr?!?
Tezla (om du läser det här?!?) eftersom du kommenterade i ett äldre blogginlägg blev du tyvärr avglömd, i hågkommen o.s.v. sen visste jag inte var kommentaren fanns längre :(
Hoppas i allafall att du inte tror att jag dissat dig! Hoppas att ditt liv går framåt på ett bra sätt verkligen!♥
Hade nog hoppats på att det redan skulle kännas lättare med att få till bloggandet med min nya (ADHD)ADD-medicin, men nje inte direkt...jo i början var det lite så, men nu märker jag så lite av medicinen tyvärr! :(
Så låg dos fortfarande dessutom....
Nå väl, nu vet ni!
Hoppas att ni inte är jättebesvikna eller så?!?

*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0