Nästa vecka börjar det...



Det har blivit väldigt lite om ekologisk/naturlig hudvård och sådant på ett tag nu, jag hoppas jag kommer ändra på det snart eftersom jag har en hel del att skriva om bara det blir av....
Hur som helst är det mycket nu, mycket inför att det kommer att bli mycket så att säga.
För att vara extremt stresskänsliga lilla jag alltså!
För många andra skulle väl det här inte vara mycket alls...
Nästa vecka kommer i allafall att se ut så här:
Måndag: Terapi 10-10:45
Tisdag:   Ledigt
Onsdag:  Ny kurs m målning m.m. 9-12 och sjukgymnast 13:00
Torsdag: Silverkursen 9-12
Fredag:  Terapi 9-9:45
Det blir en tuff start eftersom jag inte har haft mer en terapin den här veckan och mitt första sjukgymnastbesök.
Har varit paus från Silvret sen innan jul...
Att jag har sovit sämre än på länge den senaste veckan känns verligen inte lovande heller, blir ju ännu mer stressad av det och så leder den stressen självfallet till att sömnen verligen inte bättrar sig :(
En massa mardrömmar varje natt dessutom :(
Vet ärligt talat inte hur det här kommer gå, om det kommer att funka med både en ny kurs och sjukgymnasten?!?
Hoppas hoppas att det kommer att gå bättre än vad det brukat göra....
Nä, nu en kopp vitt the med jordgubbssmak från Clipper, sen promenad....
Ha d gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0