Kroppen säger ifrån


Jaha, hade inte direkt väntat mig något annat...
Efter en lång tid med för mycket påfrestningar så kom givetvis förkylningen som ett brev på posten (ja, när posten fungerar alltså ;)
Snörvel snörvel, halsont, huvudvärk m.m. :(
Jag som tyckte att det räckte med att blöda näsblod varje dag, ha en himla massa ögonproblem, få fotsvamp(huden har spruckit mellan tårna), fått tillbaka de onda hälsprickorna, ha en omöjlig torr (men ändå lätt finnig)ansiktshy som inte tycks bli hjälpt av något knappt....ja, lite sådant trevligt fysiskt som säkerligen till stor del beror på alla påfrestningar....
Men nähä då....
Fast det kanske är lite bra att jag håller mig ovanligt mycket hemma nu ändå?!?
Får ju i allafall något mera gjort av allt som behöver tas itu med då.
Fast det är ju så booooring och vidrigt att bara vara inne hos sig själv, ser ju den här lägenheten alldeles för mycket annars med....
Jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna hämta lite krafter nu bara...
Så hyperkänslig som jag har varit de senaste månaderna brukar jag inte vara på Cipralexen (antidepp) annars, vilket skrämmer mig..
Tror nästan hela tiden att expiditer och sådant har något emot mig, tittar snett på mig, tycker att jag är en jobbig typ, ett pchyco, att jag är ful o.sv...
Speciellt de som jag har träffat och pratat med många gånger tidigare på olika ställen.
Mår så jäkla dåligt av det att hela dagen blir förstörd när jag har varit inne i en del butiker.
Här om dagen bad jag till och med syrran om att gå in och handla en grej till mig i en hälsokostbutik jag brukar handla i p.g.a. att jag skulle slippa att må så dåligt av det.
Gå till andra butiker kanske någon tänker då?!?
Grejen är att jag har kollat upp butiker rätt länge för att hitta de som har bäst priser och går nu mera uteslutande bara till dessa...min ekonomi klarar inte dyrare...
Ja, så är det!
ska ta mig en liiten nypa luft och dagslus nu innan jag går in igen och bäddar ner mig i soffan!

Ta hand om er och ha en så trevlig helg som möjligt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0