Så var den julpärsen över..

Nej, var verkligen inte meningen att inte ens önska er en god jul!
Ber
så mycket om ursäkt.
Men ända fram till att jag reste till farsan (och morsan) över julen så var jag så jäkla hyperstressad/ångestladdad och eländig att jag inte lyckades få till det.
Bröt till och med i hop dagen innan det var dags att resa.
Skulle ha gått på sista Textilen innan jul, men i stället började jag storgrina redan när jag gick upp på morgonen och kunde inte sluta...
Sedan blev det kolsvart och jag grinade oavbrutet i flera timmar.
Vad hände sen då?!?
Jo, då mitt i allt elände ringer farsan och berättar att folk har försökt nå morsan i flera dagar utan att få tag på henne (de är skilda)
Inget svar vare sig via telefon eller när de hade ringt på hennes dörr...
jag drog direkt slutsatsen att hon var död, låg där inne död helt enkelt!
Grinade ännu mer och blev ju helt förtvivlad så klart! (fast det var jag ju redan innan farsan ens ringde och berättade om detta)
Inte långt efter vårat samtal ringde i allafall morsan tack och lov!
Hon hade bara tagit en paus i från alla eftersom hon var så slut!

Well, julen har varit väldigt jobbig som vanligt...blir galen på allt och alla och är en rätt odräglig typ när jag trots allt försöker stå ut med att vara med familjen under samma tak under en längre tid.
Ja, det finns massor att säga om saken egentligen, men jag väljer helst att inte gå in i detalj på saker och ting eftersom det inte känns helt bekvämt att skriva om mina föräldrars eller syskons sätt/egenskaper.
Det som har varit bra är i allafall att vi har varit ute på långa promenader flera dagar, så långa brukar vi inte gå annars...dessa promenader blev i allafall någon slags andningspaus
Känns alltid lättare att vistas med folk utomhus tycker jag....blir neutral mark för alla dessutom.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra jul! (eller ok åtminstone..)
*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0