Överfull


Så svårt att skriva nu igen! :(
För att det är för mycket i skallen och att orden aldrig räcker till.....
Fast orden/tankarna och känslorna försvinner även när jag försöker att formulera mig....de liksom går och gömmer sig!?! Eller så är det så att jag stänger av, avstängningsmekanismen träder i kraft för att det helt enkelt är för mycket för lilla mig att ta in och hantera....
Hur som helst känns det som om jag aldrig riktigt lyckas bearbeta någonting och kanske har det alltid varit så?!?
Jag är som en överfull inkorg som ständigt fylls på med mer information men aldrig lyckas tömma något särskillt i papperskorgen, inte undra på att min hjärna är överbelastad och att jag aldrig lyckas leva här och nu och känna att jag deltar i livet....
I stället för nu (och kanske nästan alltid?!?) befinner mig som framför en tv-skärm där jag endast kan titta på livet men inte deltar...
Bara se vad som finns för bra grejer, men aldrig uppleva det själv!
Bara längta och lida av vetskapen men inte lyckas ta mig dit!

Nä, måste sluta nu ska göra mig i ordning och åka till psykkontakten!
Ta hand om dig du där ute som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0