Så mår jag nu, hur mår du?

Jag mår väl är lite bättre, lite sämre , lite hit och lite dit, förvirring och en hel del helt enkelt eller/och svårt...
Var det lätt att förstå?!? ;)
Hmm...det är väl inte så mycket yttre faktorer, men det inre kan vara väldigt rikt och spela stor roll helt klart.
Kemi, mmm kemi....
Ja, det "hemliga" som jag inte är redo att nämna också....

Känner mig mer taggad i terapin, det är mera "F-n nu ska det banne mig gå, gå framåt"
Fast jag är livrädd att den här känslan och "orken" ska ta slut så att det bara återgår till det vanliga tramp stamp och sitter fast, går inte att göra ett skit jag är dömd att må för jäkligt hela mitt "liv" och går inte att hjälpa för jag är för svår o.s.v.)
NEJ! Så får det inte bli/kännas mer!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jodå man fattar nog vad du menar ;-)



Vad bra att du blir lite mer taggad av terapin just nu. Kommer det en period sedan då du känner att du inte "orkar" lika mycket betyder ju inte det att du faller tillbaka eller att det är hopplöst osv. Det blir mer som en paus i hela processen. Det behövs ju också. Då bearbetas allt det man "lärt" sig.

Har du bytt terapeut eller?



Kram på dig!



P.S. Skall försöka så småningom att kommentera dina andra inlägg om schematerapi och dina svar på mina kommentarer osv. Har haft lite annat att tänka på den här veckan :-/

2010-10-23 @ 16:57:07
Postat av: Estelle

Nä,om det bara blir en paus så är det ju en sak...men om det bara går i samma spår utan hopp som förut så är det ju en annan sak.

Nä, samma terapeut...i allafall våren ut om jag inte missuppfattat henne?!?

Sen får vi ta ett beslut om det ger något för mig att gå kvar..



Det är lugnt, svara när/om du känner för det!

Hoppas att det inte har varit en för jobbig vecka vad du än har haft för dig.



Kramar

2010-10-23 @ 19:14:52
Postat av: Ellen

Ja det är klart om det blir tvärstop och man känner att man inte kommer någonvart...

Kanske har det varit bra även för terapeuten att det blev lite ifrågasättande över hur ni skulle vidare, om det var dags för dig att byta osv. Kan tänka mig att även hon kan känna att ni inte kommer någonvart. Och det kan ju vara bra att diskutera sådant också.



Ja, veckan har inte varit speciellt rolig. Har varit (är fortfarande!) orolig och bekymrad för en nära släkting (min lilla mormor) som inte mår så bra. Inte lätt sådant där :-/



Kramar till dig också



2010-10-24 @ 00:02:39
Postat av: Estelle

Jaha uj men usch! Hemskt med nära släkting (eller vilken närstående person som helst)som inte mår bra! :(

Hoppas det inte är allt för illa och att det kan bli bättre!

Man blir ju så himla påverkad av sådant där!



Kram kram

2010-10-31 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0