Uppraggad på psyk ;)

Det var en kille på 22år (kom fram via en grej han sa) i väntrummet på psyk som jag pratade lite kort med i samband med att han snackade lite med min "psyktant" i dag.
Efter en väldigt kort pratstund så sa han:

- Du är väldigt söt, får man bjuda ut dig i kväll?
(Jag tackade för komplimangen men sa nejtack och lite så)

- Kan jag få ditt nummer i allafall då?
(Nej och någonting svarade jag)

- Får jag ge dig en kram då?

Jag- Nej, jag tror inte det, jag tycker att det är lite jobbigt.

22-åringen - Jag tror att du har Aschberger, krama mig inte, rör mig inte.

Jag- Du menar Asperger va?!? Nä, det har jag inte!

22-åringen - Just det!

Jag- Hej då!

Haha! Utbjuden av en snubbe på psykmottagningen liksom ;)
Aschberger , haha!
Nä, sådant känner jag mig inte redo för...
Om jag ens skulle fundera på att gå ut med någon som jag träffat på psyk skulle det nog krävas att det vore en av personalen...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahaha.. kul grej! :)

Så om du skulle ut på date och fick välja mellan en snubbe du träffat på psyk och en polis från "nordkorea", så väljer du.. ? ;)



KRAM

2010-11-06 @ 00:44:14
URL: http://fefanfefan.blogspot.com/
Postat av: Estelle

Ja du, vad väljer du själv? ;)

2010-11-07 @ 13:39:23
Postat av: Ellen

Vet inte om det är så mycket säkrare att gå ut med någon från personalen på ett psyk. Knäppgökar finns det ju dessvärre överallt inom alla områden. Jag skulle nog tycka det vore på sätt och vis mera logiskt att umgås med någon annan patient. Då har man ju det gemensamt. Sedan beror det ju på hurdan den personen är, vad deras problem är osv. Kanske är det någon som du. Däremot någon som är så rakt på sak och som insisterar att få ditt nummer och vill ge dig en kram osv. Nä, sådana är nog bäst att undvika!

2010-11-11 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0