Dagens "mantra"

By the way, blev väl ingen skitdag den där dagen jag försökte skita i att må skit....men ingen bra dag heller, fast bra dagar har jag väl egentligen aldrig....
Det tar TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID att kunna må bra någongång, men det visste jag ju redan =(
Det är så mycket som ska till och dessutom måste jag ju komma i håg att inte bara dras med i de mörka tankarna och känslorna hela tiden....det som går per automatik är liksom den verklighet som är min och det som är mitt "normala".
Mmm, just det komma i håg...inte lätt alls att göra.
Ungefär hela dagarna går jag ju runt och tänker, känner och andas att allt är/känns så jäkla meningslöst.
Klart det är och blir skittungt då =(
Dagens "mantra" är därför:

Det finns en mening med allt!

Det har jag skrivit på ett par lappar som jag hängt upp också.
Nu ska jag gå ut................




Kommentarer
Postat av: Miss Angst

Jag brukar också försöka köra med den mantran ibland. Framförallt om något inte blivit som jag hoppats (typ att det var inte meningen att det skulle bli så). Men det är inte alltid så lätt att övertyga sig själv ;-)



Kram.

2010-04-11 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0