Skita i att må skit!

Vad är det för mening med att må för jävla skit?!?
I dag tänker jag i allafall försöka att strunta så mycket som möjligt i att må skit oavsett vad som händer eller vad för dumheter jag än kan tänkas syssla med som jag normalt skulle må skit av och börja straffa mig själv för i tankarna.
Svårt, ja....men jag ska verkligen FÖRSÖKA för EN dag.
Tanken jag ska ta med mig i dag är:

So, what....vad spelar det för roll?!?
(Så länge det inte gäller något positivt förstås ;)

So long!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Bra tjejen, jag hejar på,du ska verkligen skita i att må skit, man lever bara en gång och har ingenting att förlora,.tänk på det, bara en gång,.så njut av livet istället att kasta bort det.

Ha det bra,.xoxo.

2010-03-08 @ 13:04:31
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0