Neuropsykiatrisk utredning

Dött Internet i över en vecka nu =(
Trodde att det hade något att göra med att de springer runt i husen här och installerar fiberoptik, men sen sa brorsan och systern att det inte borde ha med det vanliga bredbandet att göra...
Nåväl, i dag funkar mitt internet (hitills i allafall)
Skulle precis ringa Com hem, men slapp =)
Stressad, mycket ångest och trötthet annars.
Började en neuropsykiatrisk utredning i veckan, har väntat i över ett år på min tur....nu var det iaf dags =)
Jobbigt som tusan.....bla bla bla...frågor frågor, försöka klämma fram svar och så ses man två timmar varje gång *pust*
Läkaren har jag träffat tidigare när han jobbade inom "vanliga" psyk, den trevligaste och mest empatiska psykläkare jag någonsin har träffat =)
Men det är till största del psykologen jag ska träffa.
Hon kändes väldigt neutral/kall och humorbefriad tyvärr...kände mig inte särskilt bra till mods i hennes sällskap om man säger så...
Ny träff i veckan...
För er som inte vet....man kollar om man har ADHD, ADD och sådant....ja, Aspberger och sådant kan man ju olla med, men det är knappast aktuellt för min del.
Nu måste jag springa till tvättstugan.
Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas de kommer fram till något, att det ger något den här undersökningen. Kram

2010-04-03 @ 05:01:42
Postat av: Estelle

Jo tack, det hoppas jag med...Hur har du det?

Ingen ny blogg på "G"? Kram!

2010-04-03 @ 10:21:40
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo jag har en ny blogg faktiskt.... fast ingen har adressen till den och ingen läser den. slutamedcipralexbloggen.blogg.se Om du läser är du den enda!

2010-04-14 @ 20:32:30
Postat av: Estelle

Tackar tackar! Den bloggen ska jag absolut läsa =)

2010-04-17 @ 14:09:01
URL: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0