De tycker att jag är rolig...

Jag trivs väldigt bra på den här sommarkursen i Silversmide  som jag går, något som är väldigt ovanligt för mig.
Liten grupp, har mest bara varit 4 pers där samtidigt med läraren och jag själv inräknad...
Väldigt bra eftersom jag alltid har haft svårt med stora grupper av en massa olika skäl.
Deltagarna är ovanligt lika mig, känner att vi förstår varandra och är mer på samma nivå än med de jag går i hop med på terminerna.
De här är inte lika ego heller, de verkar intresserad av mig på ett helt annat sätt än de andra och babblar inte bara mest om sig själva.
De tycker till och med att jag är rolig och skrattar åt saker jag säger.
Särskilt hon med ADHD, hon tycker att jag är en naturligt rolig person, alltså på det sättet jag säger saker på ett för mig spontant och omedvetet roligt sätt, för jag är absolut ingen som drar skämt och går in för att vara rolig.
Men jag tror att den här roligare sidan av mig beror en hel del på dem, att de tar fram den sidan av mig....
Den sidan som sällan kommer fram och som kräver de rätta sammanhangen/människorna.
Sådana sammanhang som jag väldigt sällan hamnar i nu för tiden tyvärr.
Därför tycker jag att det kommer att bli väldigt tråkigt att den här gruppen snart tar slut, det är nämligen bara en gång kvar :(
Sen börjar jag i den vanliga Silvergruppen igen i mitten av augusti, fast det blir nog någon som inte kommer och förhoppningsvis någon ny deltagare som jag gillar som börjar....det hoppas jag verkligen!
Sen får gärna en till sluta, hmm ja...
Hon som är alldeles för på mig, som höll på att prata i hjäl mig när vi var på avslutningslunchen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0