Oväntad komplimang

Tur för mig att jag inte har någon "riktig" bild på mig själv som verkligen visar hur jag ser ut...
Då hade jag inte ens kunnat nämna det jag sa nämna nu, för jag hade skämts...
Hur som helst så träffade jag min psykläkare för några dagar sedan och då sa detta:
"Du har ett så vackert ansikte!"

Känns väldigt konstigt att hon tycker det och att hon sa det, trevligt så klart att höra.....
Särskilt eftersom jag var totalt utan smink dessutom...
(Fast nu är jag misstänksam och tror att hon kanske har läst något i gamla journaler...)
Men....
Ja alltså, jag kan inte förstå det alls....jag håller ju verkligen inte med!
Om hon bara visste hur mycket komplex jag har haft för mitt ansikte i vuxen ålder....oj oj oj!
Här snackar vi meeega och om att operera.
Inget av det vanliga som näsa och så där emot....
Well.....det här är ett så känsligt ämne för mig att jag inte ens an nämna vad det rör sig om.
Ja ja....
Typiskt mig att tänka att hon har udda smak, till och med bara för att hon inte har svenskt ursprung (men europeiskt)
Det är hon det är fel på som tycker så liksom ;)
Well....är nog bra att jag fick en sådan här komplimang trots allt, senast jag fick höra något liknande var  av mitt X....och det var år och dagar sedan......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0