Så tröööött!


Jag känner mig grymt trött och periodvis matt efter de senaste två veckorna.
Alla dagar den här veckan har bestått av något inbokat.

Måndag: Terapi
Tisdag:   Kiropraktorn
Onsdag:  Terapi
Torsdag: Silversmide
Fredag:   Kiropraktorn

Känns skitmycket för mig och gör att det blir för mycket intryck för att min skalle ska hinna med att smälta och sortera allt.
Hänger inte med och undrar verkligen hur sjutton jag någonsin ska kunna klara av att leva något slags "vanligt" liv med jobb, socialt umgänge, förhållande, ev barn (men troligtvis inte) fritidsintressen, ta hand om sådant som behöver göras hemma o.s.v...
Det känns så långt borta det bara kan....omöjligt känns det ärligt talat.
Sådant som andra kan klara, de i den där världen utanför min liksom.
Usch!
Det är inte svårt att känna sig som ett misslyckat psykfall om man säger så =/

Kiropraktorn då....nä, det tar emot att skriva något mer nu...orka...
Men nej, jag har inte blivit skadad eller något av hans knäckande....det är allt jag orkar skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

Å, jag känner igen det där. Allt är "för stort" och tar mer kraft än vad det borde göra.



Hoppas du får mer styrka snart att ta hand om det som behöver tas om hand om. Resten kan du faktiskt skita i.



Kram.

2010-03-01 @ 10:06:41
URL: http://frokenjulian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0