Jobbiga bokade tider

Uhähöööö.....
Är lite mycket nu, har en del framför mig som ger gör mig mer stressad, ger mig mer ångest än vanligt och gör att det är svårare än annars att hantera ätandet...

Mmm...slutligen har jag bokat tid hos Kiropraktorn...ska dit redan på tisdag förmiddag.
Måste göra det bästa av min kropp tills dess.
D.v.s. peela, raka och smörja.
Mer än så går ju inte att göra på så kort tid, hade jäkligt gärna fixat till en snyggare rumpa och ben tills dess liksom...
Men det hade ju tyvärr krävt en längre tids träning....
Well....hoppas han blundar eller något när han undersöker mig ;)
Ärligt talat, en tanke som slog mig nu....finns det inga blinda kiropraktorer att gå till?!?....
Finns lite annat ang kiropraktorn som rör min psyktant också, men det kan jag gå in på efter att jag har varit på undersökningen i stället...

Har även ett psykläkarbesök framför mig på fredag...
Vill verkligen helst slippa, men måste.
Behöver ju ett nytt läkarutlåtande så att jag får min sjukersättning ju.
Tro mig, jag önskar verkligen att jag kunde fixa att plugga eller jobba som de flesta andra.
Det är verkligen inget kul att känna sig utanför samhället och "de andra" hela tiden.
Att leva på minimumnivån av ekonomisk ersättning är heller inget att ha i en evighet.
Well, tror nog för en gångs skull att jag inte behöver oroa mig så mycket för det läkarbesöket (fast jag har ju en hel vecka på mig att hinna bli helhispig på så...)
Tack och lov att jag har haft min psyktant så många år att han slutligen hon förstått mig och mina problem mycket bättre, det underlättar ju väldigt mycet i kontakten med psyläkarna.

Försöka, försöka äta vettigt i dag verkligen.....blev alldeles för mycket godis och glass i går =/
Ska väl även våga mig ut i snöovädret och kylan utan att blåsa bort tänkte jag.
Får väl se om jag hittar på något med Assar i dag eller i morgon annars?!?
Ska kolla in http://gratisistockholm.se/ för att se om det händer något vettigt för oss två kräsna att hitta på.

Trevlig helg önskar jag!


Kommentarer
Postat av: Erica

Joho, Erica heter jag faktiskt på riktigt! Fast jag har bara avslöjat det för dig, får skriva Fröken Julian annars :)

2010-02-23 @ 08:46:35
URL: http://frokenjulian.blogspot.com
Postat av: Fröken Julian

Lycka till hos psyktanten och hoppas att det gick bra hos kiropraktorn. Jag har också vansinnigt svårt för när okända människor ska ta på min kropp, det enda jag kan tänka på är att han/hon tycker att jag har den vidrigaste kroppen de sett och att det är obehagligt att ta på just mig. Därför går massage inte hem hos mig så mycket ;) (vilket är trist eftersom alla andra verkar tycka att det är skön avslappning...)



Oh well, oh hell, någon gång ska kanske även vi bli helt friska :)

2010-02-25 @ 16:23:52
URL: http://frokenjulian.blogspot.com
Postat av: Brandon Lee

Hoppas det gick bra hos hon/han som vrider och vänder det fysiska,.och att det går bra hos henne som gör dito med det psykiska,.må du vara en ny människa senast i morgon kväll. Ha det fint.Kram.

2010-02-25 @ 23:03:35
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0