Rädd!

Mycket bloggande blir det inte :(
Men det är som vanligt mycket som snurrar...
En himla massa runt självmordsbombaren, nya terrordåd och så....
Rädd och vill helst inte vara på stan överhuvudtaget...
Bor ju trots allt i Stockholm och var på stan en timma innan självmordsbombaren sprängde sig i samma kvarter.
Syrrans närmsta vän hade oturen att gå förbi och såg honom ligga där precis efter att de hänt.
En sak är säker, hade jag bott i en annan stad hade jag inte varit lika rädd och påverkad.
I morgon måste jag åka igenom stan och vara där eftersom "Silvret" är där.
Fast jag är nog mest rädd över att åka till "hemstaden" över julen...
Centralstationen är ju en solklar plats för bombdåd :(
Känns ju helt sjukt det här, overkligt!
Eller vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0