Död

Min styvfarsa dog i fredags på sjukhuset efter en operation av tarmvred.
Fick reda på det här i måndags kväll via min bror som hade fått ett meddelande på sin telefon av mamma...
Ringde mamma i går, hon verkade ok...men vad vet man?!? Man kan ju vara i chock/avstängd den första tiden efter att någon dör....
Själv vet jag inte riktigt var jag befinner mig känslomässigt i detta just nu....
Har typ inte känt något förrän i dag mer än skuldkänslor för att jag inte har känt något särskilt...
Har väl inte riktigt tagit in det?!?
Sen stod jag ju inte min styvfar särskilt nära...
Har aldrig bott med honom och de senaste tio tolv åren har vi ju bara setts några gånger på sommaren och vid juletid när jag har åkt till min "hemstad" och hälsat på .
Han har aldrig varit någon extrapappa åt mig...
Död är ju alltid jobbigt hur som helst....

Återkommer väl mer om detta, vet inte vad jag ska skriva mer nu ändå?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0