Sopkärring,so what?!?

Ärligt talat, vad gör det om man kollar in sitt (eller någon annans) grovsoprum i bland?!?
Äckligt att ta grejer där i från tycker säkert många...
Ja ja ja, men herregud man kan väl tvätta grejerna då!
Min morsa brukade kolla in sitt soprum skitofta förr och hittade hur mycket schyssta kläder och grejer som helst.
Jag själv har hittat både skitbra/snygga och fräscha grejer i min brorsas grovsoprum.
En gång hittade jag två par skitsnygga till synes nästan oanvända jeans som satt perfekt på min kropp + två till synes nya sidentunikor...jeansen har varit mina favoriter i flera år...tills nu när det är utslitna.
Skitbra tips om man har dåligt med pengar eller bara vill bli positivt överraskad och bry sig om miljön!




Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Hmm, Svenskarna är otroligt bortskämda, kastar saker bara för att kunna köpa nya,inte en tanke om miljön, försöker konsumera sig till lycka,.utan nå´n större framgång.

Ang min brorsa, han hade en gång i tiden ett band som hette Vampirez Kizz,han var alltid svartklädd, svart hår,svart skägg, blek,.och fick rockvampyren som ett nickname. Ha det grymt bra,.XOXO.

2009-09-18 @ 13:39:16
URL: http://pirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0